ONSDAG

Jaha, så var det onsdag idag, och ute så lyser solen med sin frånvaro, alltså menar jag att det är grått och trist. Jag har kört igång en maskin tvätt och barnen och jag skall pallra oss till butiken idag iallafall och köpa hem juice tror jag och annat nödvändigt.
Är lite trist med gråväder i flera dagar. jag vill ju ha sol nu, sommar och sol och inte grått som det vore höst.
Vi var ju på 12-års kalas igår, det var trevligt, åt tårta och snackade en massa skräp en timma innan det var dags att åka hem igen och lägga barnen eftersom kalaset kom igång först vid 19.30. Men barnen var i säng lagom til kl 21. Så det var inte så rysligt sent iallafall.
Jag funderar på att beställa lite böcker igen snart, något nytt åt mig själv tror jag.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Absolut att du ska skämma bort dig själv lite! ^^ det tycker jag du gör fullkomligt rätt i! Vad gillar du för böcker?

2009-06-10 @ 18:59:24
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Hej vännen!



Äntligen tid till att läsa bloggar! Känns som att det varit fullt upp hela tiden med jobb, städninge hemma plus en liten tjurig Edvin ;)



Hoppas att allt är bra med er?

Kramar

2009-06-10 @ 19:16:09
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack för det tipset om svartvinbärssaft. Jag har också hört att apelsinjuice ska vara bra att ta tabletterna med. För att öka upptaget.



Nu blir det mycket järnrikt här hemma. Broccoli är gott så det får det bli, blodpudding (tveksamt om det är gott men det får det bli iaf).



Hoppas ni sovit gott och ha en fin torsdag!

2009-06-11 @ 07:14:42
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0