REGNET KOM

Kort efter mitt förra blogginlägg började regnet åter trilla på lilla Åland så där gick kvällens inplanerade tivolibesök bort. Istället handlade vi hela familjen och for hem och lagade tacogratäng och åt jordgubbar efteråt. Nu är det uppehåll från regnet så båda barnen är ute tillsammans med pappa. Jag sitter här och tar det lite lungt, skall ta en dusch, fixa bad åt barnen och sen drar jag 5 vinnare i tävligen också som slutar snart och jag publicerar vinnarna sen under kvällen bara barnen lagt sig eller hur jag nu gör. Så det är säkert spännande för er som tävlat att se om ni är den som har lyckan på er sida ikväll.
Jag funderar på om jag skall spela sims igen. Det är jätte jättelänge sedan sist nu igen.



Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken härlig bild :)

Livar verkligen upp i det trista vädret vi har hår på Åland :)

2009-06-15 @ 18:37:29
URL: http://tingeling0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0