SOLO PÅ STAN

Fick 2 timmar för mig själv på stan idag, och jag bara drev omkring och gjorde typ inget vettigt alls. Fikade på Timjan. Åt en god ciabatta jag åt förut en gång där, med kycklingfileér och fetaostcremé ( med vitlök i ) och en cola, kikade omkring på allt möjligt och sedan lite senare bjöd svärmor i sin tur på middag så där åt vi grillat hela min familj.
Nu sover barnen och jag skall bara sitta här och jäsa lite tror jag.
Får se om jag hittar något roligt på nätet men det blir väl mest de vanliga sidorna.
Lova var till tandläkaren idag med pappa och hon hade iallafall inga hål men en ny tand på väg, den ena såkallade 6- årstanden har kommit, den första riktiga tanden alltså, men hon har inte tappat någon mjölktand ännu.
Och imorgon skall Ruben till veterinär och vaccineras.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0