FREDAGKVÄLL

Köpte glass idag med barnen från glassbilen som hade premiärtur. Lova var väldigt glad för detta var ju hennes önskan.
Sedan bjöd svärmor hela familjen på middag. Nu har jag suttit och lagt ut auktioner på huuto, Molo,Shampoodle bl.a
Jag är sugen på en ny större lurv åt Alvin men vi får se. Jag funderar på det. Och får se om jag säljer något av det jag lagt ut också. men förhoppningsvis.
Annars är det lungt hemma. Barnen sover gott sedan nån timma tillbaka,maken är nånstans han med. Bara jag och datorns fläkt som surrar.
Var väldigt fint ute idag men blåsten gjorde att det var isande kallt om kinderna.
Nu skall jag önska alla en trevlig fredagskväll.

Kommentarer
Postat av: Elin

Önskar dig också en fin fredagkväll!

Kram

2009-03-27 @ 22:26:38
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Karin

Ja visst va? :)

Ja men precis, tänkte värma upp den lite för att få lite vårkänslor :)



Hoppas allt är bra med er denna Fredag kväll?

2009-03-27 @ 23:04:41
URL: http://albinsmoder.blogg.se/
Postat av: Carina

Va glassbilen? Redan, har inte ens fått nåt utskick ännu om den..

2009-03-28 @ 10:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0