TULPANER TILL MIG

Jag har fått tulpaner idag. Och inte av min man (det kan man drömma om för han är ingen blomkille) men av svärmor. Idag hade jag bjudit henne på middag så då gav hon mig en tulpanbukett. (eller hela familjen får ju njuta av den men iallafall)
Vad glad man kan bli, först skiner solen så det är som vår ute trots att vi har massor av snö kvar på våran gård och så får man tulpaner.
Vi åt inget märkvärdigt egentligen,bara köttfärssås och spaghetti och hon kom mest för att hinna se barnens snökoja innan den smälter bort. Vi hade en bra eftermiddag/kväll kort sagt.



Tulpaner från svärmor

och en



hallonpaj som jag gjort, till efterrätt

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken fin bukett, och vilken snäll svärmor du har!

Min sambo är inte heller någon "blomkille" ska vi ha blommor blir det jag som får gå och köpa en bukett ;)

2009-03-17 @ 20:42:07
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Ia

Ååå vad snällt..

Jag fick en bukett med tulpaner av pappas sambo under helgen.. Gissa att F blev nyfiken när han kom hem och såg blommorna på bordet.. s

Han vågar däremot inte köpa blommor till mig ;-), han fick självklart frågan. VAD HAR DU GJORT?? asg Kunde inte låta bli, men nu vägrar han köpa blommor..

2009-03-17 @ 22:31:14
URL: http://gybrant.blogspot.com
Postat av: Karin

....då var det ett bra val av kille när du fick den svärmodern på köpet...)

2009-03-18 @ 00:29:59
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0