TYST HEMMA

Idag är det en tyst stund hemma för jag är ensam hemma. Ingen man och inga barn för de är på vift.Lova med farmor och Alvin med pappa.
Jag sitter och njuter av lugnet för en stund men skall strax börja diska. Enda ljudet just nu är datorn som surrar. Jag har inte ens orkat blogga idag men ibland måste man får vara lat med bloggen också.
Jag håller just nu på spanar in lite Villervalla på nätet, vad fina kläder. Jag skall nog beställa en mössa åt sonen därifrån tror jag.Tycker också om den röda stjärnjackan, Lova behöver en jacka men jag undrar om 116 passar åt henne av deras storlekar.
Hoppas ni alla har en trevlig lördag, det har jag för jag tänker ta en macka nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0