BADHUSET

Efter Lova slutade parken så åkte vi till badhuset.Jag hade även med mig nya objektivet dit och jag är helt nöjd med det kan man säga.Dock är det en del att lära med det och alla bilder blev inte så värst vackra men många blev rätt okej.
Lova trivdes massor i vattnet och hade både korkarna och inte korkarna på och hoppade och kanade och for på helt galet mycket hon var överlycklig märkte jag.
I slutet på månaden skall vi försöka åka igen. Alvin tyckte också det var roligt i badhuset för han var självklart med han också. Han kanade och plaskade och ville knappt gå upp fast läpparna sade att vi skulle det.Sedan bastade vi och det var skönt.


Kommentarer
Postat av: Carina

Fin bild :-) o bilden i tidningen på Lova va oxå bra!!!!

2009-05-04 @ 20:34:28
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Jätte fin bild!

Lova ser verkligen ut att ha skoj i vattnet :)



Kram

2009-05-05 @ 07:40:47
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: TUMADRE svarar:

Visst lyckades du bra med dina första bilder med nya objektivet. Min var lite svårhanterlig i början, men jag börjar allteftersom bli lite mer haj på den.



Månbilden var fin. Jag antar att du ställde bländaren på oändligt, va? :) Har varit sugen på att testa fota månen, så det blir nog til latt ta sig i kragen och göra det någon dag/kväll.

2009-05-05 @ 18:09:12
URL: http://www.alltforforaldrar.se/tumadre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0