DAGENS "NYTTOPOST"

Idag kom det s.k "nyttopaketet" från AdLibris. Med boken,skivan och spelet.
Är helt nöjd med allt,fast Lova blev arg på spelet eftersom hon ville kunna allt genast och inte jag heller kan allt genast så är det svårt att hjälpa henne på direkten. Men det verkar roligt och trevligt att plantera och odla med Pettson och Findus. Spelet är för barn mellan c.a 6 år och upp till hela 12 årsåldern.
Boken innehåller rim och hela alfabetet finns med med både stora och småa bokstäver så barnen kan lära sig dom. Passar alltså ypperligt när man närmar sig 6-årsåldern och skolan står inför dörren snart.
Och skivan är trevlig för barn mellan 2 och 5 år tycker jag.
Innehåller olika kända barnvisor.


Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Vilka roliga saker du beställt!

Minns att jag älskade Petsson och Findus när jag var liten :)



Kram

2009-05-05 @ 20:34:29
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Åh jag skulle behöva köpa massa böcker jag med :) Tipsa gärna :D

2009-05-06 @ 09:45:04
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0