FREDAG IDAG

Idag är det fredag, min man har tagit ledigt så det blir 4 dagar ledigt med gårdagen inräknat. Vi sov till halv nio tiden imorse sen åt vi god frukost med bl.a turkisk yoghurt och jordgubbs/rabarberkompotten som blev över sedan gårdagens efterrätt. Goda smörgåsar,juice, gröt och sånt smarrigt.
Har hunnit tvätta en maskin och diska och barnen är ute och leker med pappa en stund nu innan Alvin vilar en stund innan det är dags för nya äventyr. Eller äventyr och äventyr men vi får helt enkelt se vad dagen har att bjuda på. Nästa vecka kanske jag blir gräsänka en hel del, det vet vi ej heller ännu.
Min förkylningen är nästans borta nu, tack o lov. För igår mådde jag verkligen märkunderligt, jag var helt snurrig och svag och ja jag tyckte känslan var väldigt obehaglig.
Vad skall ni andra göra idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0