GAMLA LÅTAR

När jag var 16 år så skickade min dåvarande pojkvän i en  s.k önskelåt åt mig i radion. Han brukade göra lite roliga saker ibland.
Jag kommer ihåg en låt han envisades med att alltid tycka om extra mycket om i text men inte föräns nu efter snart 14 år mindes jag titeln. Lustigt men ibland har jag funderat och funderat på den där låten. Men ikväll mindes jag namnet på han som sjöng och googlade upp den.
Lite småfjantig kanske många tycker men det är ändå gulligt. Senare vi gjorde slut så tatuerade faktiskt den här killen in mina initialer i ett hjärta med vingar på sin arm. Och han påstår att han inte kommer att ta bort den.
Och texten i melodin passar kanske bättre in efteråt än under tiden vi var ett par.

HENRIK ÅBERG

DU ÄR  ALLTID EN DEL UTAV MIG


Kommentarer
Postat av: Karin

ÅÅ den där minns jag...)

2009-05-08 @ 06:59:42
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Carina

Ah det va han dära elviskillen s

Då var du nog en stor kärlek om han tatuerade in dina initialer efter att ni brutit. :)

2009-05-08 @ 13:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0