GODMORGON ONSDAG

Mitt i veckan igen,soligt ute och det är härligt med vår och solsken. Barnen pysslar på och jag har försökt övertala Lova att städa bland leksakerna lite,fast det var inte någon höjdare tyckte hon men jag vet att hon kan. Ibland är hon riktigt duktig på sådant men nu har hon slöat till med det. Precis som jag gör ibland, sjunger gör hon iallafall och snart skall vi åka till parken. Denna vecka går hon hela veckan eftersom de "jobbar" in Kristihimmel förstod jag.
Och på söndag har vi morsdag på Åland. Vi har det 11 maj här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej ...här har regnet öst ner i 2 dagar.

<Vill ju ha sol=(



Kram

2009-05-06 @ 16:46:56
URL: http://sandram.webblogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Edvin är också duktig på att plocka upp sina leksaker...ibland i alla fall...eller när han själv har lust kanske jag ska skriva :)



Hoppas att ni har haft en fin dag!

Kram

2009-05-06 @ 18:53:33
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0