INTE MIN DAG IDAG

Idag har det VERKLIGEN inte varit min dag. Vill bara krypa under täcket och vara liten igen och bli ompysslad av mamma.
( fast hon i sin tur är ju död ) Ungefär så bra har min dag varit. Inget med barnen eller sådant men andra saker som inte hör in i min familj har varit jobbiga. Inget jag heller vill prata om på bloggen men jag är nedstämd och varit ledsen idag. Tänk hur endel dagar kan bli, jag som sällan är ledsen på riktigt. Jag känner också att det kommer att ta tid att orka bli glad över detta igen. Är besviken och irriterad att fått känslan "dålig".
Bortöver det så har kommunen varit utan vatten i flera timmar, gud vet hur länge det skulle vara så jag och barnen åkte dagen till ära till kiosken och åt hmm korv med bröd till middag med en halv liter mjölk till. Jag hade ju inget vatten hemma att koka pastan i som jag tänkte ha idag. Via terminalen också och vaskade av oss om händerna bl.a. Men nu efter nästans 6 timmar har vattnet kommit igång igen. Man är verkligen bortskämd med vatten i kran sådär. Barnen var glada över den där WT-middagen som serverades eftersom de fick välja själva vad de ville äta idag.
Nå, hur har eran dag varit? Bättre än min hoppas jag, dvs vattenfylld och glädjande och inte vattenlös och nedslående.


Kommentarer
Postat av: Milla

Det lät inge bra :( Hoppas det löser sej så du kan känna dej glad igen. Många kramar!

2009-05-13 @ 21:43:30
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0