SÅ VAR DET EN HELT

En helt vanlig tisdag idag, jag har knappt hunnit sitta ner vid datorn idag och desto mindre har det blivit gjort känns det som. Men jag har packat och postat huutopaket, småhandlat lite, diskat, tvättat och hämtat och lämnat i parken. Just nu är båda barn hos farmor och jag skall åka dit jag med om en stund eftersom jag är bjuden på middag där.
Nu skall jag ut med all tvätt och hänga den på tork eftersom solen behagat att titta fram, jag skall passa på och städa lite också då barnen är borta båda två och ta en liten dusch kanske.

Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Du har hunnit med en del idag ser jag! :)



Kram

2009-05-19 @ 15:25:56
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0