SNOR OCH HALSONT

Så var det dags igen då, förkylda allihopa. Barnen har varit lite redan i några dagar och nu är det dags för min dos IGEN. Jag blir så trött på allt vad förkylningar heter. Blä, man blir så kinkig själv när halsen svider och näsan är täppt, man kan ju knappt äta heller. Tillsammans med trotsiga barn är detta en helt underbar kombination just nu. Lova vägrar plocka upp sina leksaker, visar tungan och har sig. Nice med 6 årstrots- förövrigt kallat lilla tonåren.
Tur att hon mestadels annars är "snäll" men ibland lyssnar hon verkligen inte och är kaxig också. 2-års trots är en liten fis i rymden mot envisa trotsiga 6 åringar. Lova fyller ju 6 först innan jul men kaxa, det kan hon. Men mest är hon en himla rar tjej som är mån om sina nära och kära och trotsperioden är ju en kort fas i ett förhoppningsvis långt liv.
Hur mår ni andra idag? Friska och krya får man hoppas.


Kommentarer
Postat av: Erika - Att övervinna min Fetma!

vi mår fint. jag oc gossen hemma bara:) dessa förkylningar..ger sig aldrig ju

2009-05-20 @ 10:34:31
URL: http://mrserika.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Jobbigt att ni blivit förkylda igen!

Tycker att ni snart ska få vara friska en lååång stund! :)



Kram

2009-05-20 @ 11:13:49
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: tack tack :)



och krya på er, kram

2009-05-20 @ 12:34:28
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0