SOMMARREGN

Ny kategori öppnad i bloggen som jag kallar " Våran trädgård".

Nu kommer något man kan kalla sommarregn och det kommer passligt nu på det lilla jag hunnit få ned. Jag hoppas på uppehåll imorgon så skall min fina rododen ned, nu när jag har jord hemma som den behöver.
Jag måste åka med maken någon dag då han inte jobbar över och kika på ny gräsklippare också, det ser ut som en djungel här snart.  Här nedan ser ni lite av dagens inköp.



En löjtnanshjärta behövs till vid barnens altanstaket
Skall bli 3 stycken där.



Lova köpte lite bellisar. Vinröda och vita.






Och akleja ville hon ha, vi får nog allt köpa flera, även om de sprider sig.



Järnek, behålla eller ge bort då vi skall på kalas på lördag.
Järneken är vacker men får giftiga bär.
Inte för att Lova äter några bär sådär bara och knappast Alvin heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0