SÖNDAG IGEN

Helgen närmar sig sitt slut igen för idag är det söndag.På gott och ont är det trevligt eftersom jag vet att denna vecka kommer iallafall mitt objektiv samt nyttopaketet från AdLibris med cd-skiva,spel och bok i. Igår bloggade jag inte mycket alls.Jag hade helt enkelt inget att skriva om men vi vart bjudna på middag hos svärmor och det var trevligt och gott samt att Alvin på eftermiddagen tillbringande några timmar tillsammans med farmor ensam.Det hade han uppskattat då de tittar på kalvar och suttit i en gammal traktor bl.a
Lova hade några timmar på tumis med pappa i sin tur och de har påbörjat något slags altanbygge till lekstugan som jag hoppas blir färdig snart.Själv är jag helt okunnig med hammare och spik måste jag erkänna och mannen jobbar ju i veckorna så det blir inte mycket tid över till allt som borde göras.
Min mamma däremot och pappa var båda duktiga med båda hammare och spik.
Nåja, den ådran begåvades inte jag med.

Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Roligt för Alvin att få åka traktor! Det kan jag tänka mig att han gillade :)



Hoppas att ni får en fin söndag!

Kram

2009-05-03 @ 09:47:42
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0