SURR SURR

Surr surr är det enda jag hör just nu, datorns fläkt alltså. Barnen var i säng redan frivilligt 19.45 efter kvällsbad och "nattmat". Jag läste 3 sagor.
Plupp och Alfons och så Tomtebobarnen. Jag hann även med några sånger och märker på barnen hur de uppskattar denna kvällsritual. Suttit här och ätit kvällsmackor och joddlat på msn. Är gräsänka som sagt ikväll med.
Stekte plättar till middag, barnen var glada,speciellt Lova som älskar plättar. Jag har hunnit tvätta hennes båda jackor också. Får se om någon torkar under natten då det var park imorgon med denna vecka. Annars får hon ha fleecejacka till parken beroende på väder.
Borde surfa in en sväng på AdLibris och kika igen. Har förtillfället fantasibrist böcker. Jag hoppas också på sol imorgon för isåfall skall det grillas marinerad rostbiff. Annars har jag inga som helst helgplaner ännu, om inte maken har några men knappast, det skulle vara att spika klart lekstugsaltanen då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0