TORSDAG

Så har vi nått torsdag redan, och Lova har imorgon till i parken denna vecka.Vädret ute bjuder på strålande sol ser jag och vi har ätit frukost alldeles nyss och Alvin skall klä på sig för Lova har redan gjort det. 8.15 var hon påklädd, i matchande kläder,helt plötsligt är hon väldigt noga med vad som matchar och inte matchar. Iallafall så gott det går.
Är roligt att hon börjat se iallafall om det skär sig väldigt mycket.
Får se om jag blir gräsänka idag med eller om maken kommer hem. Han visste inte igår men skulle se under dagen.
Om han jobbar så får vi se vad vi hittar på då Lova slutat parken.

Kommentarer
Postat av: TUMADRE svarar:

Lustigt nog tänkte jag också på spikmattor igår eftersom jag läste förut att de är bra mot spänningar, stress och lite allt möjligt. Ska nog titta lite närmare på det :)

2009-05-07 @ 10:26:17
URL: http://www.alltforforaldrar.se/tumadre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0