"TO-DO LISTA"

Jag är ju ingen som skriver sådana där " to-do " listor i bloggen direkt. Jag menar sådana där som man listar sina göromål på rad. Men nu har man ändå att göra imorgon så därför skall jag göra en lista för att vara som alla andra.

Imorgon är det dessutom fredagen den 13.onde och då måste man förgylla den med händelserika detaljer. Jag planerar inget i egentlig mening men om allt går vägen vilket vi inte vågar hoppas på nu förtiden, men OM den nu mot förmodan går bra skall jag:

Hämta ut Meandipaket på posten.


Via skattebyrån.


In via och höra om min stationära dator gick att reparera.


Via kommunen med papper.


Och hmm, kanske köpa hem något gott.


Jag måste också in via sjukhuset på barnavdelningen och höra med dom närmare om vaccineringarna. Jag vet att det finns olika grupper här och grupper där som vaccineras i olika ordningar men jag har saker att fråga ändå. Eftersom vi inte varit hemma.



Kommentarer
Postat av: Jossan

Hoppas att eran helg blir okej! Och att du blev nöjd med plaggen från Me and I, alltid lika kul att hämta ut sådana paket. Kram till er alla!

2009-11-13 @ 18:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0