KENZO, FLOWER BY KENZO

Kenzo, Flower by Kenzo är en doft jag tycker om som också råkar finnas i min parfymsamling. Bara flaskan är lite annorlunda och fin. Och det verkar som om blomman på själva flaskan finns både som knopp och utslagen blomma bl.a

Vad beträffar doften känns den blommig, varm och fräsch samtidigt men inte tung.
Jag tycker om parfymer och egentligen kan man inte ha för många, folk samlar på blomvaser, frimärken, dockor, små spriflaskor och allt vad nu kan tänka sig samla på. Jag samlar på ljuvliga dofter i vackra flaskor. Och man ka ha många olika favoriter som passar för olika tillfällen, humör och väder. Inga som helst bekymmer.





"Kenzo Flower by Kenzo är en unik parfym för alla kvinnor. Parfymen inleder med toppnoter av svarta vinbär, havtorn och bulgarisk ros för att sedan övergå i hjärtnoter av jasmin, viol och ros. Avslutningsvis avrundas Kenzo Flower by Kenzo i basnoter av vanilj och mysk. Kenzo Flower by Kenzo är en parfym som passar för användning såväl dag- som kvällstid.
"

Kommentarer
Postat av: Mathilda Blixt

Min favoritparfym!! =)

2009-10-21 @ 22:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0