LITE NYTT ÅT ALVIN

Jag måste plocka ur Alvins garderob på för smått snart och lägga ut på Huuto. Tröjor har varit en liten bristvara nu på sista tiden då han vuxit som ett ogräs. Likaså mjukisbyxor. Och barn smutsar ner sig och behöver en del ombyten. Har ikväll fyndat lite nytt åt honom på nätet. Jag tycker om både Villervalla och IdaT. Fina barnkläder till ett bra pris, lite dyrare än H&M och KappAhl men med bättre kvalité i längden och tål mååånga tvättar.














Tröja: IdaT
Velourbyxa: Villervalla

Allt finns hos Lastenmetsola.


Kommentarer
Postat av: Amanda

han kommer o bli så fin lilla alvin. hoppas allt är bra med lova också. Kramar

2009-10-28 @ 22:19:04
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Trollmor

Jaaa jag har sett några idaT plagg (tror de är nya tryck) jag gärna vill inhandla hem till Mini i magen.. Oj oj... s

2009-10-29 @ 15:52:22
URL: http://gybrant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0