MEANDI PARTY IGÅR

Sedan ett bra tag var jag bjuden på Meandiparty men sedan hamnade ju Lova in på sjukhuset. Men hon sa åt mig. " Åk du mamma och köp en klänning åt mig " Och eftersom både farmor och pappa var med henne på sjukhuset så åkte jag och Alvin iväg för lite fristad några timmar och fick vara oss själva bland andra, och det var minst sagt behövligt, att komma bort, få vara social med människor som lever ett " normalt " liv.

Jag hittade förstås klänningen jag nästans vet att Lova kommer att älska. En röd med vita små kattor. Samt landskapstunikan och bruna plyshbyxorna. Alvin fick bara en tröja. Vi fick god fika och jag hann växla några ord med värdinnan och även hon som säljaren och så en gammal dagis/klasskompis jag inte pratat med på många många år. Det mesta handlade om Lova.

Så Lova får snart sin klänningen hon ville ha och bad mig åka och titta efter trots att hon själv inte kunde följa med.




Bild lånad från Meandis hemsida.


Kommentarer
Postat av: Emma - Stolt Moster och snart Gudmor till Wilma

Jag har en tävling på min blogg.

Du kan vinna en musikdataspel till ditt barn, till ditt syskonbarn eller till något annat barn.

2009-10-30 @ 21:43:01
URL: http://kaarleksbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0