MÅSTE SKRATTA LITE

Idag när jag slösurfade omkring på Familjeliv hittar jag en upprörd trådstartare som länkade till en blogg vars innehavare skulle hata barn. Jag fick desto roligare då jag såg vem länken gick till. Den gick till ingen mindre än Gammal hårdrockare som jag själv har i mina länkar här nere till höger på bloggen.
GH har jag kännt till en sisådär 4 år nog. Han skriver på ett sätt som för vissa kanske är svårt att ta till sig. Han har  småknäpp humor och gillar att provocera. Kanske därför jag gillar honom, jag kan inte låta bli att tycka om så gott som alla av hans texter. Jag måste vara en störtidiotisk människa som finner humorn i dom, men det gör jag.
Jag skrattar åt hur roligt han har åt folk som tar hans texter på 100% allvar. Han har själv försökt förklara att om han skulle skriva att på ett sätt som är vanligt skulle knappast någon läsa och tycka det var lika bra skrivet eller att inte lyckas reta upp någon.
Jag önskar ibland att jag var lika frimodig och uppretande i mina inlägg, men jag är en feg en, som tänker flera gånger innan jag nu mera postar mina inlägg.

För er som inte riktigt förstår och tror på att allt han skriver är så han tycker, läs gärna hans inlägg här, om "sanningen".

Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Jag tycker att det finns många på FL som man kan skratta åt ;)



Kramar

2009-09-12 @ 21:00:16
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Jag har också långe funderat på att byta...ordnade tom den här bloggen i sommar, men det var först nu jag orkade ta tag i det ;)



Hoppas att ni haft en fin lördagskväll!

Kramar

2009-09-12 @ 21:09:47
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Jag filmar med digitalkameran...vi har en filmkamera som vi använde mycket när Edvin var liten, men nu är det väldigt länge sedan vi tog fram den. Oftast är det enklare med den vanliga kameran som man oftast har med sig :)



Kram kram!

2009-09-12 @ 21:23:51
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com/
Postat av: Moa

det finns en himla massa kul på familjeliv! jag hittade en gång en tråd i stil med "hur gör jag för att mitt barn inte ska anamma vissa subkulturer som emo och hiphoppare" och när folk började undra varför i hela friden man skulle försöka styra barnens stil så kom det fram att TS på fullt allvar trodde att det betydde att barnen automatiskt började skära sig och knarka. ja för det har ju absolut baaara med kläderna och musiken och göra, inte aaaalls någon koppling till det psykiska måendet!

nej herregud.



kram!

2009-09-12 @ 23:58:31
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Gammal Hårdrockare

Oj! Råkade halka in på din blogg och upptäckte att du inte bara har hajat, du försvarar mig även!

Mycket tack!

TACK!

2009-09-13 @ 15:40:02
URL: http://gammalhardrockare.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0