NIONDE PLATS

Ser att jag hållit mig på nionde plats på TopBlogArea. Har legat där några dagar nu. Det känns ganska bra. Inte för att jag skriver massor men jag har fått en ganska välbesökt blogg och hamnat in bland de bättre besökta bloggarna på den portalen.
När registrerade mig där så var jag så klart inte ens i närheten av där jag är idag. Mycket tror jag beror på att jag börjat blogga om vårat liv efter Lovas sjukdomsbesked.


Bloggfavoriter, en annan portal brukar jag segla omkring bland lite högre siffror dock, runt tjugonde till fyrtionde för där verkar det variera stort. Och på blogtoplist är jag så nyregistrerad att folk nog inte hittat den ännu, för där är jag på plats sextio. Men den första, jag vet inte hur jag hamnat 8 platser efter Linda Skugge ( henne känner väl alla till?), det är banne mig nästans stort, i allafall i min värld.

Kommentarer
Postat av: Gammal Hårdrockare

Grattis! Jag är knappt reggad på någon av de där bloggsiterna, utom den största, Bloggtoppen.se. Upptäckte nyss att jag har plats nr 355 av över 35 000 bloggar (!)

Måste säga att jag är både förvånad och glad. Det trodde jag aldrig!

Hur fan hittar läsarna mig egentligen? Det är ett stort mysterium.

2009-09-22 @ 09:54:53
URL: http://gammalhardrockare.blogspot.com/
Postat av: Jossan

Grattis, Kul är inne och kollar din blogg flera gånger per dag!

2009-09-22 @ 11:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0