SER ÖVER VAD JAG SKRIVIT

Jag tittade över dagens inlägg idag och konstaterar att jag upprepat mig i texten på slutet, undrar hur många andra som tänkte på det. Jag börjar nog bli lite vimsig tror jag, är så mycket fokus jag måste ha på allting så min text börjar ta sig form i en salig röra. Annars är jag fobisk mot snurrig bloggtext och smileygubbar och glitter och glam och spelande musik då man kommer in på en blogg. Inte youtubeklipp alltså men bakgrundsmusik.
Jag har tillbringat kvällen vid datorn med att göra ingenting. Tänka, äta ostbågar och kakor. Flårra i mig och vara allmänt "äcklig" i mitt intag av det onyttiga.

Jag har också lyckats klämma in besöksräknaren nu, snart 1 år senare. Kan vara trevligt att ni andra ser hur många som kommer och går också, om man nu bryr sig om sådant.
Jag borde kanske göra något nytt med hela bloggen snart, en ny header vore inte så dumt.

Ja och så hann vi ju med att köpa 3 askar glass från den glada spelande blå bilen ikväll.
"Mammaglass, Alvinglass och Lovaglass" Pappa fick smaka av min och betala hela kalaset.


Alvin på lekplatsen vid barnavdelningen i Mariehamn.

Skjorta: Nova Star

Jeans: Nova Star

Skor: Converse (äkta för den som bryr sig)

 



Kommentarer
Postat av: Carina

Haha den va bra, alvin, lova o mammaglass o pappa som fick stå för kalaset hehe så ska det va jämt :D

2009-09-12 @ 23:43:40
URL: http://ina2girl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0