SUPERGLAD

Undrar om det är Alvins nya utebyxa eller om det är lakritsstången som följde med byxorna på posten som överraskning som Alvin blev mest glad över?
Hittade en byxa till kanonpris fraktfritt. Förut tyckte jag ju om de där danska barnkläderna. Sålde och köpte och höll på, nu blir det inte så ofta längre. Men jag tycker fortfarande om dom, men det gör mest ont att se alla fina flickkläder också som jag inte kan köpa längre. Iallafall så här har ni bild av en glad charmör i sina nya höst/vårutebyxor.





Utebyxor från danska Katvig.
Lite stora men de kommer att bli bra med stövlar och kängorna till sedan.

Kommentarer
Postat av: Carina

Jättefina, han växer i dom så det gör ju inget att de e stora :)

2010-08-10 @ 20:05:30
Postat av: Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Sötisen! Och det är bara bra om det är lite stort...för våra små växer ju så fort :)

Kramar

2010-08-10 @ 20:21:03
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Jill

Va fina byxor!!! Vi köpte nu från HM vi och tycker de liknar väldigt mycket på de vi köpte. Blir nog bra det där!

2010-08-10 @ 20:21:58
Postat av: Lotta

Haha, va fin han är! =) En riktig busunge ser han ut som ;)

2010-08-10 @ 20:25:39
URL: http://esmeralda71.blogg.se/
Postat av: yvonne

vad fin han är

2010-08-10 @ 21:06:53
Postat av: Alexandra

Vad fin han är :) Förstår att det är jobbigt att se alla flickkläder... Kram

2010-08-10 @ 21:55:42
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: Veronica

Söte Alvin,

om han har samma smak som mig blir han gladsast för godisstången-jag e en riktig godisråtta!

Vad är hans favvosnask,

och vad gillade Lova för godis?

kramar!!

2010-08-10 @ 22:20:47
Postat av: Amanda<3

han blir såå fin så alvin i de nya byxorna..kramar

2010-08-10 @ 23:40:15
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fin liten plutt! Men vadå "flickkläder jag inte kan köpa längre" tänk inte så. :) Ser du t.ex. en fin tröja i låt oss säga rosa och lila med blommor på. Vad är det som säger att inte Alvin kan ha en sådan på sig? Alla tycker vi förstås olika, men jag är nog en sådan som har svårt att förstå hela grejen med "prinsessflickor" och "bil-och-superman-grabbar"

2010-08-11 @ 10:59:51
Postat av: Trollmor

Sötnöten.. Ja lakritsstången bidrar nog en del till leendet :-).. Kom den med i paketet eller?

Fräcka byxor, att du hittar såna fynd :-)..



Sköt om er där borta..

Kramar

2010-08-12 @ 10:39:04
URL: http://gybrant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0