10 VECKOR EMELLAN

Jag satt och jämförde lite bilder hur magen vuxit denna gång och den håller nog måttet. Hittade en bild från tidiga vecka 11 i början av hösten och så en nu för några veckor sedan när jag var i vecka 21. Det skiljer således ungeför 10 veckor mellan bilderna. Och magen verkar ju ha vuxit en aning.
För att ni läsare skall ha något att göra " i väntan på bebis " så har ni väl inte missat omröstningen jag lagt in på skoj i menyn?, där man kan rösta på om det är en liten pojke eller flicka som gömmer sig i magen på mig.
Huruvida vi berättar åt fler än de som redan vet, vem det är som gömmer sig i magen får vi se. Har sett mig runt och många berättar för fullt. Samtidigt är det roande att suga på karamellen i det längsta. Men tillsvidare så kan ni rösta på om ni känner för det. För eller senare lär det ju visa sig.



 

Mage i vecka 11 och vecka 21. 10 veckors skillnad.

Nu har jag nått vecka 24.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Har en känsla av att det är en pojk! Varför vet jag inte?



Kan du inte avslöja vilka namn nu har i tankarna? Du kan ju skriva både flick- och pojknamn ni gillar, så avslöjar du inte vad bebisen i magen är.

2010-12-29 @ 17:18:25
Postat av: Maria

10 veckor emellan, den ena ser ju ut att vara en sommarbild...eller ser jag så kasst...:)

En grabb är det troligast...50/50 på att man gissar rätt....:)

Kram

2010-12-29 @ 17:25:45
URL: http://anglamammaforever.blogg.se/
Postat av: Dessi

Så roligt att du ska ha nästan samtidigt! :) Och jösses vilken fin mage du har! :)



Kram på dig!

2010-12-29 @ 19:59:25
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Lena i Lyckebo

Grattis, ni kommer att få en underbar liten pojkbebis. Den sötaste i världen och mycket älskad<3333

2010-12-29 @ 22:21:55
URL: http://fridatowe.bloggspace.se
Postat av: Sanna

Gillar idèen som Amanda föreslog om namnen!! Jag tycker namn är roligt, låt oss höra några förslag! :) och det är lite skoj att du inte har avslöjat än ;)



Hoppas ni får ett gott nytt år och ett super bra 2011!

2010-12-29 @ 23:21:26
Postat av: therese

jag tror det är en pojke

2010-12-30 @ 09:42:58
Postat av: Liw

Grattis till bebis!

Här är det en enorm skillnad bara på fyra fem veckor. Men det är ju som det ska vara :-)

Gott nytt år till familjen!

2011-01-01 @ 11:06:42
URL: http://liwetochvardagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0