DAG 17 & 18

Eftersom min andra häft och Alvin åkte iväg en vända så skall jag passa på att ta igen temabloggningen i 30 dagars temat.
Missade dag 17 igår och så har vi dag 18 också. Så vi kör allt i ett.


Dag 17 skall handla om Mitt favoritminne.


Jag har ju så många fina minnen. Minnen från barndomen, minnen från tonåren. Minnen från då vi gifte oss. Blev föräldrar.
Alla är fina på olika sätt, och jag kan absolut inte välja ut ett enda som ett favoritminne.
Det blir nog för svårt.


Och dag 18 är min Favoritfödelsedag. Nu börjar jag fundera vem som kommit på dessa att skriva om en massa favoritfödelsedagar och minnen. Hursomhelst jag tyckte självklart en av de större favoriterna var att fylla 18 och 20. 18 så kunde man gå in lagligt på krogen, man fick sitt körkort i samma veva. Vid 20 så slapp man in överallt på Åland utan något knot.
Första födelsedagen som mamma var också speciell. Liksom " vuxen på riktigt ".
Allt som handlar om något med favorit, det blir för svårt för mig att berätta om. I mitt liv har det hänt både bra och roliga saker och mycket har blivit till fina minnen också.
Så då var temabloggningen kvar. Inte mycket att hänga i julgranen. Däremot skall jag hänga tvätten nu.

Kommentarer
Postat av: Josse

Tack så mycket för gratulationerna och grattis själv till bebis i magen. Jag blir alldeles tårögd av att läsa om Alva, det måste verkligen vara det värsta som kan hända att ens barn går bort.



Hoppas ni haft en bra jul! Lycka till med allt! MVH Josefin

2010-12-25 @ 20:08:01
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Postat av: Lisa

Det är en bra blogg du har


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0