WOHO JAG VANN

Jag tävlar ytterst sällan i bloggtävlingar av de slag jag själv brukar ordna med. Mest för att de är så många deltagare och jag tror aldrig jag har turen med mig. Däremot tävlade jag i en gissningstävling hos Plusresan om vad månne deras duschvatten skulle ha för temperatur då pannan hade pajjat.
Jag gissade på 5 grader ( varmt ) och VANN.
Så det var egentligen otippat, det var många som hade gissat men jag föreställde mig att eftersom det är vinter och allt till så måste det vara gräsligt kallt. Minns kallvattnet hemma som barn innan varmvattnet drogs in. Och tja man kan ju föreställa sig en isbalja i princip. Jag tänkte också på hur vinterbadarna har det och ja sen gissade jag hej vilt.



Det trevliga och överraskande mailet jag fick:

Hej hej Anna-Maria!
Du gissade rätt i min lilla duschvattentemperaturtävling, GRATTIS! =)

Skicka ett mail till mig med adressuppgifter så skickar jag en julvinst med posten imorgon.

Kramar,
Joanna


Så jag får tacka för mig här också. Tack!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Grattis till vinsten. :D

2010-12-20 @ 15:14:01
URL: http://lejisi.papper.fi
Postat av: Anonym

GRATTIS Anna-Maria!!Det räcker med så lite ibland för att man ska känna lite glädje.Ha en fortsatt fin måndag.Kram Kia

2010-12-20 @ 18:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0