10 FÖRLOVADE ÅR

Idag är det 10 år sedan jag förlovade mig med min man. 10 ÅR. Det är en ganska lång tid ändå när man bara är 30.
Känns som när man säger 10 förlovade år att man varit ihop en evighet nästans. Och att många lämnar varandra vid minsta motgång. För har någon genomlidit motgångar är det vårat förhållande. Fast ingen otrohet faktiskt. Det har vi hållit oss ifrån.


Det var några Åländska råttor som viskade då jag lämnade mitt ex för min man, det där kommer aldrig att hålla. Hon är så dum, vad ser hon hos honom, stackars stackars hennes ex osv.
Låten nedan spelades på radion enligt önskemål då vi firade 2 årig förlovingsdag i februari 2002. När vi var ganska sentimentala och orkade skicka en massa sms dagligen ännu, nu har vi kanske lugnat ner oss lite men det betyder inte att vi tycker sämre om varandra för det.
Och i sommar har vi hållit ihop i 11 år. Tiden går fort när man har roligt.


I WOULD DO ANYTHING FOR LOVE - MEATLOAF




Kommentarer
Postat av: Sassa (Albins och Edvins mamma)

Grattis på förlovningsdagen... :-D

2010-02-19 @ 11:07:51
Postat av: Moa

Tio år är VERKLIGEN lång tid när man är trettio! :) Grattis!

2010-02-19 @ 12:55:41
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Gin

10 år är lång tid oavsett ålder! Ett stort grattis från mitt håll kommer här! :)

2010-02-19 @ 18:47:27
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0