NU SITTER DOM DÄR

Ja, jag fick dom till sist efter flera års längtande. Nu just känns det bra. Nu är längtan mättad för ett tag framåt igen.
Mina älskade nautiska stjärnor. De jag tänkt göra i så många år och just där vid nyckelbenen.
Nu är det dock slut på roliga nöjen från min sida för ett tag tror jag. Andra reser hit och dit, festar, köper heminredningsprylar, nya bilar osv, så inget gnäll nu varför jag gjort 2 sittningar på kort tid. Mina pengar, mina bekymmer så länge man har råd med mat och räkningar vilket jag har, annars skulle man ju inte göra dessa så snart inpå körsbäret.


Var lite fundersam innan han satte igång hur det skulle kännas och ja, det kändes. En hel jävla del ibland, speciellt då nålen gick på benen men smärtan i sig varierade men jämfört med nacken tog det förbannat ont. Först efteråt läste man någonstans där en tatuerare sa att just handleder, vrister, revben och nyckelben är de mest smärtsamma platserna att tatuera. Nu har jag på alla nämnda utom revbenen.


Men som allt annat är ju smärtan individuell, men att säga att det ingenting känns och inte alls gör ont är nog egentligen bara att man vill verka lite ball efteråt tror jag. För det känns nog, även om man härdar ut för vad har man annat för val då man väl fått första strecket draget. Det är ju trots allt inte som att kamma håret direkt eller att borsta tänderna när man tatuerar sig.
Samtidigt är den där smärtan för mig lite beroendeframkallande för det finns inget man kan jämföra den med, den är skönt smärtsam.






Nautical stars i lila/svart och mörkrosa/svart vid nyckelbenen.
Värda all smärta.

Kommentarer
Postat av: petra

snyggt!! min sambo har likadana stjärnor på ovansidan av underarmarna fast i rött och blått:)

2010-02-24 @ 12:08:26
URL: http://jagoalice.blogg.se/
Postat av: Linda

Snygga :) Fin design du har fixat på bloggen också!

2010-02-24 @ 12:48:46
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Oca

Dom blev ju fina! Snyggt!

2010-02-24 @ 13:55:56
URL: http://ocas-corner.blogspot.com
Postat av: UC

Snyggt! Får jag va nyfiken och fråga vem som gör dina tatueringar?

2010-02-25 @ 11:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0