SMÅFÖRKYLD

Så har man blivit lite småförkyld. Har inte varit riktigt däckad sedan svininfluensavaccineringen, då var jag totlat färdig i flera dagar. Nu har jag klarat mig ganska bra denna vinter men sedan har vi varit ganska isolerade med tanke på Lova också. Man hör hur sjuka alla är i magsjukor och förkylningar men vi har peppar, peppar ta i trä, klarat oss rätt bra ännu. Men man skall väl inte ropa hej.


Lovas fyrmänningar åkte hem idag, så Lova begav sig sedan till farmor. Jag och Alvin åkte till Sparhallen och handlade och så köpte jag hem getost ( Sainte Maures president ). Jättegott i smörgåsar (cafésemlor) tillsammans med skinka och någon grönsak. Rekomenderas till alla ostälskare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0