SNART ÄR DET MARS

Tänk snart är det mars månad. Även om det är drivor av snö ute nu och ganska kallt så närmar sig våren sakta mak för varje dag som går.
Och när mars börjar så skall jag banne mig svära på att lägga av med allt skräpätande jag har för mig. Usch, det är allt för riskabelt och sitta och tugga i sig en massa gott när man nu får lust. Jag som alltid kunnat äta vad jag vill har drabbats av en förbannelse det sista halvåret där vågen sakta ökar. Det skall bort bort bort. ( Fantiserar jag om åtminstone, mer skall icke tillkomma iallafall )Ser framemot våren och alla promenader man kan ta med glädje igen. Jag har knappt hunnit tänka på motion sedan Lova blev sjuk och Alvin slutat sova vagn alla dagar, händer sällan nu mera. Och så blir man ganska fort lat har jag märkt. Skäms på mig.





( Jag som jag känner mig ibland )
Kolla mellan boobsen.

Kommentarer
Postat av: Amanda<3

hej anna-maria..kikar in för o önska er en fortsatt fin helg. tänker på er :) kramar

2010-02-27 @ 22:31:31
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0