SNÖ SNÖ SNÖ

Vilken vinter, det bara fortsätter att snöa på Åland. Hoppas det kommer att bli en vacker vår sedan och en varm sommar. Jag älskar våren och jag tycker mycket om sommaren. Vintern är så lång så lång och så kallt också, speciellt eftersom jag inte är nån fritidsmänniska som står i någon skidbacke med skidstavarna i högsta hugg.
Sist jag skidade var nog i lågstadiet dessutom. Pulka kan väl vara roligt att åka men inte ens så långt har jag kommit mig de senaste åren. Lova har också haft svårt att njuta av vintern som förr då hon är sjuk. Ingen rolig vinter i år tyvärr fast den varit fulländad annars, vi hade ju faktiskt snö på julafton i år och det är ju sällsynt.

Kommentarer
Postat av: linjes

Nåja nu tycker jag att det räcker gott och väl,vägarna försvinner ju av all snö,dom vet ju inte vart dom ska göra av den längre=)



/missnöjd härjedaling

2010-02-17 @ 14:00:30
Postat av: Carina

Ja vilken konstigt ovanlig men härlig vinter det har varit och är :) Synd att Hela familjen inte kunnat njuta fullt ut av den. Hoppas det komemr fler såna vintrar i fortsättningen så Lova kan få ta del av den med full iver.

2010-02-17 @ 16:32:01
Postat av: Linda Wernersson

Är in och läser din blogg nästan dagligen.



Idag ska jag till onkologen med min dotter för att få information inför cyto behandling för hennes opticus gliom. Förra veckan genomgick hon en operation där man tog bort en bit av en annan tumör som hon har på ögonlocket. Ett plexiformt neurofibrom, cytobehandlingen kommer inte att fungera på plexit utan det kommer att behöva reopereras hela hennes liv.



Hoppas allt går bra för er. Håller tummarna



Kram

2010-02-18 @ 09:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0