I`LL MEET YOU AT MIDNIGHT

Dagens låt, det är länge sedan sist jag hade en sådan i bloggen, Jättelänge sedan, men jag har mina små favoriter lite här och där. Och nu har turen återvänt till Smokie.
Och hur snygg var inte Chris Norman på 70-talet. Vänner skrattar åt mig då jag bekänner att det är mannen jag skulle ätit vispgrädde ifrån om jag varit ung på den tiden, men då simmade jag tyvärr glatt omkring i pappas pung ännu.


Antar vännerna inte ser det jag ser hos den mannen. Han hade ju världens sug i blicken och perfekta tänder, snygg kropp och det ihop med en röst som heter duga DET är vispgräddsvarning för mig. Att jag annars inte är något större fan av långhåriga karlar i nutid men det är en annan femma, men på den unge Chris Norman gör det ingenting för då på 70-talet så hade ju alla i princip håret sådär. Han var snygg helt enkelt, säg annat, vad ni vill.


I`LL MEET YOU AT MIDNIGHT, SMOKIE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0