MIDDAGS PROJEKT

Jag som var så sugen ikväll på hemlagad pizza efter att sett en annan bloggerska lagat det. Och så far man för att handla så är skinkstrimlor och allt sådant slut. Just typiskt det. Men det blir ändå inte så illa pinkat.
Baconlindade,vitlökostfyllda lövbiffar och pommes frites är på lagning av mig i skrivande stund och till det en bit vitlöksbaguette.

Under dagen har jag funderat från och till på vilket typsnitt som ser bäst ut i menyn på bloggen och tror det får vara ett helt vanligt tills vidare. Alla verkar inte kunna läsa skrivstil vad det verkar.
Har väntat en massa mailsvar också idag men det enda som kommit är reklam, reklam och skräp. Nå, vi får se om folk är artiga och svarar på ens frågor sinom tid.

Nu skall jag återvända till stekpannan och sedan avnjuta en förhoppningsvis god middag.



Kommentarer
Postat av: Jessica

Hehe du får strimla lite skinka själv nästa gång=)

2010-01-05 @ 18:41:38
URL: http://jeslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0