FRÅGESTUND ÅT ER

Nu är det min tur att fråga er läsare lite igen, då det säkert tillkommit någon ny läsare sedan sist ni berättade lite om vilka ni var, då jag funderade på att lösenlägga bloggen vilket jag inte gjorde sedan i allafall då jag ville nå ut till flera föräldrar och anhöriga till cancersjuka barn. Om ni mot förmodan vill vara anonyma för andra kanske ni istället kan maila svaren till mig på [email protected].
Frågorna ställer jag också för att veta vad jag eventuellt kan förbättra i bloggen i framtiden.


Du som läser är du kille/tjej och hur gammal är du?


Varför läser du min blogg? Vad fångade ditt intresse i bloggen?


Är du en av prenumeranterna på bloggen? ( Den via bloglovin om du sett ikonen, för er som inte vet vad bloglovin är så har man bättre koll på när ens favoritbloggar uppdateras )


Hur ofta besöker du bloggen?


Hur hittade du hit? Via google, någon annan blogg, någon vän som tipsade etc?


Vad tycker du om designen i nuläget? Vad skall förbättras om något måste förbättras?


Är texterna lagom långa, inklusive bilder ibland osv?


Frågar man ingenting, får man ingenting veta.











Kommentarer
Postat av: Viktkamp

Du som läser är du kille/tjej och hur gammal är du?

Tjej på 25 år.



Varför läser du min blogg? Vad fångade ditt intresse i bloggen?

Jag har en vän vars son haft cancer och så jobbar jag inom onkologi. Det är ett område som berör mig mycket.



Är du en av prenumeranterna på bloggen? ( Den via bloglovin om du sett ikonen, för er som inte vet vad bloglovin är så har man bättre koll på när ens favoritbloggar uppdateras )

Nej men läser regelbundet utan det.



Hur ofta besöker du bloggen?

2-3 ggr i veckan.



Hur hittade du hit? Via google, någon annan blogg, någon vän som tipsade etc?

Hittade hit via Familjeliv.



Vad tycker du om designen i nuläget? Vad skall förbättras om något måste förbättras?

Tycker att designen är fin och lättöverskådlig.



Är texterna lagom långa, inklusive bilder ibland osv?

Absolut, inte för mycket men ändå lagom mycket.

2010-01-09 @ 23:25:49
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Madicken

Du som läser är du kille/tjej och hur gammal är du?

Tjej, 28 år



Varför läser du min blogg? Vad fångade ditt intresse i bloggen?

Jag hamnade här av en slump i samma veva som ni fick beskedet om er dotters tumör och har sedan dess fortsatt att läsa, mitt intresse fångades av det olyckliga öde som drabbat er och ditt mod, din ork att skriva.



Är du en av prenumeranterna på bloggen? ( Den via bloglovin om du sett ikonen, för er som inte vet vad bloglovin är så har man bättre koll på när ens favoritbloggar uppdateras )

Nej men läser regelbundet utan det,har den som favorit i min dator.



Hur ofta besöker du bloggen?

3-4 gånger per vecka, ibland oftare ibland mer sällan.



Hur hittade du hit? Via google, någon annan blogg, någon vän som tipsade etc?

Hittade hit via Familjeliv.



Vad tycker du om designen i nuläget? Vad skall förbättras om något måste förbättras?

Tycker den är bra som den är.



Är texterna lagom långa, inklusive bilder ibland osv?

Japp, det tycker jag de är! Lagom med bilder då jag inte tycker om när det blir på tok för myket bilder, men någon ibland livar upp.



Ha en underbar dag och många styrkekramar från Madicken

2010-01-10 @ 00:09:42
URL: http://2010mitt.blogspot.com
Postat av: Jessica

Du som läser är du kille/tjej och hur gammal är du?

Tjej 32



Varför läser du min blogg? Vad fångade ditt intresse i bloggen?

Jobbar som ssk med cancersjuka barn,hittade hit och fastnade



Är du en av prenumeranterna på bloggen? ( Den via bloglovin om du sett ikonen, för er som inte vet vad bloglovin är så har man bättre koll på när ens favoritbloggar uppdateras )

Nej jag har ingen glädje av bloglovin



Hur ofta besöker du bloggen?

Varje dag



Hur hittade du hit? Via google, någon annan blogg, någon vän som tipsade etc?

Familjeliv



Vad tycker du om designen i nuläget? Vad skall förbättras om något måste förbättras?

Bra som den är



Är texterna lagom långa, inklusive bilder ibland osv?

Bra som det är tycker jag

2010-01-10 @ 00:39:40
Postat av: Carina

Du som läser är du kille/tjej och hur gammal är du? Jag är tjej på 31 år (snart 32)



Varför läser du min blogg? Vad fångade ditt intresse i bloggen?

Har ju följt med den flera år redan, före Lova blev sjuk, för att det är trevligt att läsa andras bloggar, andras vardag, bestyr, funderingar. Har alltid tyckt att du har skrivit bra texter så det är väl det som fångat intresset från början, sen eran familjs liv o leverne under den här svåra perioden som ni är i just nu.



Är du en av prenumeranterna på bloggen? ( Den via bloglovin om du sett ikonen, för er som inte vet vad bloglovin är så har man bättre koll på när ens favoritbloggar uppdateras )

Nej



Hur ofta besöker du bloggen?

Oftast varje dag ibland flera gånger



Hur hittade du hit? Via google, någon annan blogg, någon vän som tipsade etc?

Oj det minns jag inte ens mera, tror det var du själv som tipsade om den via nåt forum...



Vad tycker du om designen i nuläget? Vad skall förbättras om något måste förbättras?



Tycker den e helt bra just nu!!



Är texterna lagom långa, inklusive bilder ibland osv?



Jo du väljer själv hur mycket o när du vill skriva, du uppdaterar ju ofta om man ser till andra bloggar som man kollar in på ibland :) Så jag tycker det är lagom text, lite varierande längd på dem o fina bilder har du med.



Kram

2010-01-10 @ 04:37:24
Postat av: Linda

Du som läser är du kille/tjej och hur gammal är du?

33 år tjej



Varför läser du min blogg? Vad fångade ditt intresse i bloggen?

Då du skriver om ert liv med din dotters sjukdom. Min dotter har ju nyss fått diagnos opticus gliom men hon har dessutom ngt mer på ögonlocket så för oss har de fortfarande ínte bestämt sig för vad de ska göra.



Är du en av prenumeranterna på bloggen? ( Den via bloglovin om du sett ikonen, för er som inte vet vad bloglovin är så har man bättre koll på när ens favoritbloggar uppdateras )



Nej



Hur ofta besöker du bloggen?

3-4ggr/v



Hur hittade du hit? Via google, någon annan blogg, någon vän som tipsade etc?

google



Vad tycker du om designen i nuläget? Vad skall förbättras om något måste förbättras?

gillar desigenen



Är texterna lagom långa, inklusive bilder ibland osv?

lagomt långa och kul med lite bilder

2010-01-10 @ 04:48:06
Postat av: Johanna

Du som läser är du kille/tjej och hur gammal är du?

Tjej 28 år



Varför läser du min blogg? Vad fångade ditt intresse i bloggen?

Jag halkade in på bloggen via en kompis blogg och kan inte sluta läsa.



Är du en av prenumeranterna på bloggen? ( Den via bloglovin om du sett ikonen, för er som inte vet vad bloglovin är så har man bättre koll på när ens favoritbloggar uppdateras )

Nej men har den bland favoriterna på min dator.



Hur ofta besöker du bloggen?

I princip alla dagar! =)



Hur hittade du hit? Via google, någon annan blogg, någon vän som tipsade etc?

Jag hittade den via en kompis blogg.



Vad tycker du om designen i nuläget? Vad skall förbättras om något måste förbättras?

Jsg tycker att den är bra!



Är texterna lagom långa, inklusive bilder ibland osv?

Jo det tycker jag, kul att se lite bilder emellanåt!

2010-01-10 @ 09:04:30
Postat av: Madicken

Det var så lite så, iblang har jag undrat vilka som läser min blogg också och ställt frågan, alltid lika kul att få svaren...=)



Ha en underbar dag och ta hand om er!

2010-01-10 @ 10:52:18
URL: http://2010mitt.blogspot.com
Postat av: Madicken

Jag tog tag i saken efter att ha läst ditt råd, jag har ordnat ett namn som jag tycker om och som jag kan hålla fast vid...=)



Nu är det bara layouten kvar...;-)



Tack för tipset!

2010-01-10 @ 11:13:30
URL: http://abimopectore2010.blogspot.com/
Postat av: lina

Du som läser är du kille/tjej och hur gammal är du?

Tjej 17



Varför läser du min blogg? Vad fångade ditt intresse i bloggen?

Hittade den av en slump straxt innan Lova fick sin diagnos, fastnade ännu mer eftersom jag är lite inne på att jobba med just cancersjuka barn.



Är du en av prenumeranterna på bloggen? ( Den via bloglovin om du sett ikonen, för er som inte vet vad bloglovin är så har man bättre koll på när ens favoritbloggar uppdateras )

Ja det är jag



Hur ofta besöker du bloggen?

När den uppdateras



Hur hittade du hit? Via google, någon annan blogg, någon vän som tipsade etc?

Av en slump, kommer ej ihåg.



Vad tycker du om designen i nuläget? Vad skall förbättras om något måste förbättras?

Den är fin, jag gillar att du ändrar lite då & då



Är texterna lagom långa, inklusive bilder ibland osv?

Det är precis lagom med texter. Kanske lite fler bilder, men den är bra ändå!

2010-01-10 @ 11:33:17
Postat av: Hanna Forsberg

Du som läser är du kille/tjej och hur gammal är du?

Tjej 15 år



Varför läser du min blogg? Vad fångade ditt intresse i bloggen?

Missförstå mig rätt nu...Jag tycker att det är intressant och "spännande" att läsa om cancerdrabbade männsikor. OBS! Jag önskar inte att någon ska få cancer, men sjukdomar har alltid intresserat mig.



Är du en av prenumeranterna på bloggen? ( Den via bloglovin om du sett ikonen, för er som inte vet vad bloglovin är så har man bättre koll på när ens favoritbloggar uppdateras )

Ja, jag tror att jag lade till den



Hur ofta besöker du bloggen?

Varje dag!



Hur hittade du hit? Via google, någon annan blogg, någon vän som tipsade etc?

Jag hittade den via google då jag letade information om hjärntumörer



Vad tycker du om designen i nuläget? Vad skall förbättras om något måste förbättras?

Jag gillade den förra bättre. Den var lite mer tjejig. Men Alvin e ju kille så det e inte mer än rätt att det är en killig design emellanåt.



Är texterna lagom långa, inklusive bilder ibland osv?

Dina texter är oftast intressanta och då blir de aldrig för långa ;)

2010-01-10 @ 11:45:55
URL: http://forsberghanna.blogg.se/
Postat av: Majsan

Du som läser är du kille/tjej och hur gammal är du?

Tjej, 62 år



Varför läser du min blogg? Vad fångade ditt intresse i bloggen?

Jag undrar över hur en ung förälder till ett barn med hjärntumör har det. Min son är en sådan förälder men orkar inte prata om det med mig.



Är du en av prenumeranterna på bloggen? ( Den via bloglovin om du sett ikonen, för er som inte vet vad bloglovin är så har man bättre koll på när ens favoritbloggar uppdateras )

Nej



Hur ofta besöker du bloggen?

Varje dag



Hur hittade du hit? Via google, någon annan blogg, någon vän som tipsade etc?

Via Barncancerfondens hemsida



Vad tycker du om designen i nuläget? Vad skall förbättras om något måste förbättras?

Den är mycket bra.



Är texterna lagom långa, inklusive bilder ibland osv? Ja, absolut



Många styrkekramar från mig!



2010-01-10 @ 12:25:43
Postat av: Fia

Du som läser är du kille/tjej och hur gammal är du?

Jag är 26, snart 27 år gammal och jag är en flicka. :)



Varför läser du min blogg? Vad fångade ditt intresse i bloggen?

Först till en början så var det Lovisa som fångade intresset men när jag läste andra inlägg så fastnade jag för hela ditt sätt att skriva och faktiskt det du skriver om också trots att jag inte känner dig.



Är du en av prenumeranterna på bloggen? ( Den via bloglovin om du sett ikonen, för er som inte vet vad bloglovin är så har man bättre koll på när ens favoritbloggar uppdateras )

Nej, inte än. Jag är ingen flitig användare av bloglovin även om jag har det...



Hur ofta besöker du bloggen?

Minst en gång om dagen.



Hur hittade du hit? Via google, någon annan blogg, någon vän som tipsade etc?

Tror att det var via Linda som har bröstcancer. Är inte helt säker men jag tror det.



Vad tycker du om designen i nuläget? Vad skall förbättras om något måste förbättras?

Jag gillar den bättre än den du har innan men jag kan inte svara på varför riktigt...



Är texterna lagom långa, inklusive bilder ibland osv?

Jag gillar att du blandar längre och kortare inlägg i din blogg. Dom balanserar varann väldigt bra.

2010-01-10 @ 14:47:44
URL: http://lusth.org
Postat av: Lewisia

Du som läser är du kille/tjej och hur gammal är du?

Tjej, 34



Varför läser du min blogg? Vad fångade ditt intresse i bloggen?

För att jag tycker du skriver så bra! Läste här redan innan L blev sjuk. Sedan är din minsta ju lika gammal som min ena. Och så har jag med ett intresse för danska kläder



Är du en av prenumeranterna på bloggen? ( Den via bloglovin om du sett ikonen, för er som inte vet vad bloglovin är så har man bättre koll på när ens favoritbloggar uppdateras )

Nej



Hur ofta besöker du bloggen?

i princip varje dag ibland flera gånger om dagen



Hur hittade du hit? Via google, någon annan blogg, någon vän som tipsade etc?

Via fl



Vad tycker du om designen i nuläget? Vad skall förbättras om något måste förbättras?

Den är fin, kul då det förändras lite nu o då



Är texterna lagom långa, inklusive bilder ibland osv?

Ja, lagom långa och kul med bilder på barnen, gärna mer bilder.

2010-01-10 @ 16:15:28
Postat av: Rebecca

Du som läser är du kille/tjej och hur gammal är du?

Tjej, 29



Varför läser du min blogg? Vad fångade ditt intresse i bloggen?

Tidigare kollade jag din blogg sporadiskt eftersom jag också är intresserad av barnkläder och du bloggade ganska mycket om det. Nu läser jag för att det ni går igenom nu iom Lovas sjukdom berör mig djupt.



Är du en av prenumeranterna på bloggen? ( Den via bloglovin om du sett ikonen, för er som inte vet vad bloglovin är så har man bättre koll på när ens favoritbloggar uppdateras )

Nej



Hur ofta besöker du bloggen?

Nästan varje dag.



Hur hittade du hit? Via google, någon annan blogg, någon vän som tipsade etc?

Via mammapappa.com



Vad tycker du om designen i nuläget? Vad skall förbättras om något måste förbättras?

Helt bra.



Är texterna lagom långa, inklusive bilder ibland osv?

Ja, de är lagom.

2010-01-10 @ 16:19:28
Postat av: Mona

Du som läser är du kille/tjej och hur gammal är du?



En 32-årig tjej



Varför läser du min blogg? Vad fångade ditt intresse i bloggen?



Er kamp mot cansern, men oxå allt annat, glädje och sorg som hör livet till. Du skriver bra, man vill fortsätta läsa då man en gång börjat.



Är du en av prenumeranterna på bloggen? ( Den via bloglovin om du sett ikonen, för er som inte vet vad bloglovin är så har man bättre koll på när ens favoritbloggar uppdateras )



Nej



Hur ofta besöker du bloggen?



Nästan varje dag



Hur hittade du hit? Via google, någon annan blogg, någon vän som tipsade etc?



Via en annan blogg.



Vad tycker du om designen i nuläget? Vad skall förbättras om något måste förbättras?



Designen är ok. Kul med variation. Gillade den gamla oxå.



Är texterna lagom långa, inklusive bilder ibland osv?



Texterna är bra, varierande. Man ska skriva enligt inspiration tycker jag, ibland långt och ibland kortare. Det är oxå fint att du orkar uppdatera så ofta (no pressure!). Bloggen ska va personlig. Bilder är alltid kul. Och dina barn är så söta. Att se bilder på dem är kul. Fortsätt på samma sätt!



Kram till er alla och kämpa på! Ni är otroligt starka! Fast jag vet att ni inte har något val..

2010-01-10 @ 16:27:00
Postat av: Moa



Du som läser är du kille/tjej och hur gammal är du?

Tjej på 22 år (snart 23)



Varför läser du min blogg? Vad fångade ditt intresse i bloggen?

Jag läser en hel del bloggar om cancersjuka barn, inte för att det är "kul" i den bemärkelsen men det händer ju tyvärr varesig jag läser bloggarna eller inte. Man får upp ögonen för en annan typ av vardag, något som händer i Sverige varje år men är svårt att förstå när man inte själv varit med om det. Jag har ju inte ens barn själv, så då går det verkligen inte att förstå... Jag hittade hit när du skrev i Moa Henrikssons blogg när de började misstänka att Lova hade en hjärntumör.



Är du en av prenumeranterna på bloggen? ( Den via bloglovin om du sett ikonen, för er som inte vet vad bloglovin är så har man bättre koll på när ens favoritbloggar uppdateras )

Nej



Hur ofta besöker du bloggen?

Varje dag. Har en lista på bloggar bland mina favoriter



Hur hittade du hit? Via google, någon annan blogg, någon vän som tipsade etc?

Du skrev kommentar i Moa Henrikssons blogg så jag hittade hit därifrån



Vad tycker du om designen i nuläget? Vad skall förbättras om något måste förbättras?

Jag tycker den är bra



Är texterna lagom långa, inklusive bilder ibland osv?

Jag tycker det passar bra! Gillar bilder och bra längd på texterna :)

2010-01-10 @ 17:11:50
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Anna-Ida, 1och1är3 :-)

Du som läser är du kille/tjej och hur gammal är du?

Tjej på 24 år



Varför läser du min blogg? Vad fångade ditt intresse i bloggen?

Jag började läsa din blogg i takt med att du försvann från fl. Att följa Er resa mot ett friskt normalt liv är spännande. Jag beundrar Er styrka!



Är du en av prenumeranterna på bloggen? ( Den via bloglovin om du sett ikonen, för er som inte vet vad bloglovin är så har man bättre koll på när ens favoritbloggar uppdateras )

Nej



Hur ofta besöker du bloggen?

Flera gånger i veckan



Hur hittade du hit? Via google, någon annan blogg, någon vän som tipsade etc?

Familjeliv!



Vad tycker du om designen i nuläget? Vad skall förbättras om något måste förbättras?

Du ändrar ju design ganska ofta så man hinner aldrig tröttna :-) Men jag gillar den!



Är texterna lagom långa, inklusive bilder ibland osv?

Helt perfekt! Tänk inte på vad vi läsare vill ha, utan vad du vill dela med dej av. Orkar man inte läsa en dag så kommer man åter dagen efter! :-)

2010-01-10 @ 18:18:02
Postat av: Ellinor

Du som läser är du kille/tjej och hur gammal är du?

Tjej som fyller 30 i februari



Varför läser du min blogg? Vad fångade ditt intresse i bloggen?

Jag trillade in här av en slump och blev sedan kvar. Kan bara inte sluta läsa! Ditt sätt att skriva på om vardagen med ett cancersjukt barn berör verkligen!



Är du en av prenumeranterna på bloggen? ( Den via bloglovin om du sett ikonen, för er som inte vet vad bloglovin är så har man bättre koll på när ens favoritbloggar uppdateras )

Ja



Hur ofta besöker du bloggen?

Oftast varje dag



Hur hittade du hit? Via google, någon annan blogg, någon vän som tipsade etc?

En länk på Familjeliv



Vad tycker du om designen i nuläget? Vad skall förbättras om något måste förbättras?

Jag tycker om den! Kul att du ändrar den regelbundet!



Är texterna lagom långa, inklusive bilder ibland osv?

Jag tycker det är precis som det ska, ibland lite och ibland lite mindre. Det är alltid kul att se bilder på dina fina barn!



Tillsist vill jag bara ge ett helt gäng styrkekramar till hela familjen, ni grejar det här!!

2010-01-10 @ 20:36:08
Postat av: Jonna

Du som läser är du kille/tjej och hur gammal är du?

Tjej, snart 28 år



Varför läser du min blogg? Vad fångade ditt intresse i bloggen?

Jag hittade till dig via någon annan ålännings blogg och känner igen dig från barndomen så jag började läsa. Sedan din dotter fått cancer följer jag dig extra noga.



Är du en av prenumeranterna på bloggen? ( Den via bloglovin om du sett ikonen, för er som inte vet vad bloglovin är så har man bättre koll på när ens favoritbloggar uppdateras )

Nej



Hur ofta besöker du bloggen?

Oftast varje dag



Hur hittade du hit? Via google, någon annan blogg, någon vän som tipsade etc?

Någon annan blogg



Vad tycker du om designen i nuläget? Vad skall förbättras om något måste förbättras?

Jag tyckte de förra ränderna var finare, de med mer färg :) men du har alltid fin design. Du är ju den jag vänder mig till när jag inte hittar andra lösningar :)



Är texterna lagom långa, inklusive bilder ibland osv?

Jag tycker du skriver lagom långt, välformulerat och intressant! Om jag nu ska komma på något jag saknar skulle det kanske vara fler bilder på era dagliga aktiviteter, hela familjen inklusive föräldrarna.



2010-01-10 @ 21:35:55
URL: http://himmelapannkaka.blogg.se/
Postat av: Marina

Tjej, 38 år, blev tipsad av god vän, tycker du skriver så bra och välformulerat, inget att tillägga om själva bloggutseendet, tittar in ett par ggr i veckan.

2010-01-10 @ 21:56:26
Postat av: Anna

Är en tjej på 20 år.

Jag hittade hit av en ren slump och fastnade för sättet du skriver på dvs på ett sätt som berör.

Nej jag är inte en av prenumeranterna.

Jag besöker bloggen några gånger i veckan, ibland oftare.

Hittade hit av en ren slump, minns tyvärr inte hur.

Jag tycker designen e fin, behöver inte ändras tycker jag :)

Jadå jag tycker att texterna är lagom långa.



2010-01-11 @ 05:41:23
URL: http://foreverandalways.devote.se
Postat av: Trollmor

Du som läser är du kille/tjej och hur gammal är du?

Tjej på några få 27 år...



Varför läser du min blogg? Vad fångade ditt intresse i bloggen?

Oj gillar ditt sätt och de har väl lite via FL också och göra.. Vill veta vad Ni pysslar med där borta.. Eller vad man ska säga..



Är du en av prenumeranterna på bloggen? ( Den via bloglovin om du sett ikonen, för er som inte vet vad bloglovin är så har man bättre koll på när ens favoritbloggar uppdateras )

Ingen aning om jag lagt till din blogg dit, besöker sällan den sidan...



Hur ofta besöker du bloggen?

Varje dag om tiden räcker till...



Hur hittade du hit? Via google, någon annan blogg, någon vän som tipsade etc?

Nja tror de var du som kanske hade länken någonstans..



Vad tycker du om designen i nuläget? Vad skall förbättras om något måste förbättras?

Den är ny för dagen för mig del, så har inte tänkt så mkt på.. Varken bu eller bä.. (mm vad hjälpsam jag är, förlåt)



Är texterna lagom långa, inklusive bilder ibland osv?

Ja då, dom varierar och de gillar jag..

2010-01-11 @ 10:00:44
URL: http://gybrant.blogspot.com
Postat av: A-S

Du som läser är du kille/tjej och hur gammal är du?

tjej, 29 år.



Varför läser du min blogg? Vad fångade ditt intresse i bloggen?

Jag började läsa när Lova blev sjuk, hittade den via familjeliv. Nu följer jag med dels för att få veta ur det går för Lova, men också för att "resten" av din blogg är bra.



Är du en av prenumeranterna på bloggen? ( Den via bloglovin om du sett ikonen, för er som inte vet vad bloglovin är så har man bättre koll på när ens favoritbloggar uppdateras )

Nej.



Hur ofta besöker du bloggen?

Dagligen.



Hur hittade du hit? Via google, någon annan blogg, någon vän som tipsade etc?

Familjeliv.



Vad tycker du om designen i nuläget? Vad skall förbättras om något måste förbättras?

Den är bra och lättöverskådlig. Gillade färgerna (mintblå) som du hade strax efter julen :-)



Är texterna lagom långa, inklusive bilder ibland osv?

Lagom, eller det varierar ju, men jag har aldrig reagerat på att det skulle vara för långt eller för kort.

2010-01-11 @ 19:32:48
Postat av: Tessa

Du som läser är du kille/tjej och hur gammal är du?

Tjej 32 år



Varför läser du min blogg? Vad fångade ditt intresse i bloggen?

Det var en bekant som berättade då Lova blitt sjuk och jag började läsa. Jag fortsatte att läsa för att du skriver så bra och har intressanta inlägg om annat än Lova också, gillar då du fotar nya barnkläder, (big fan av barnkläder är man juh).



Är du en av prenumeranterna på bloggen? ( Den via bloglovin om du sett ikonen, för er som inte vet vad bloglovin är så har man bättre koll på när ens favoritbloggar uppdateras )

Ingen prenumerant.



Hur ofta besöker du bloggen?

ca 2-3 ggr per vecka, beroende på tid.



Hur hittade du hit? Via google, någon annan blogg, någon vän som tipsade etc?

Tipsad av vän.



Vad tycker du om designen i nuläget? Vad skall förbättras om något måste förbättras?

Jättefin just nu.



Är texterna lagom långa, inklusive bilder ibland osv?

Ja, du blandar bra med bilder, text och intressant information. Kan inte klaga =)

2010-01-11 @ 20:22:39
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Trollmamman Lowa

Trollmamma 36 år hittade din blogg av en slump. Du skriver på ett fängslande sätt om livets hårda väg. I din blogg har jag både gråtit, skrattat, fått köpsug (kläder), och fasinerats över din enorma styrka att ta dig igenom livet. Du verkar vara en fantastisk kvinna med en hejdundrande kämparanda.

2010-01-12 @ 23:41:41
URL: http://trollmammanlowa.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra

Du som läser är du kille/tjej och hur gammal är du?

Tjej på 27 år.



Varför läser du min blogg? Vad fångade ditt intresse i bloggen?

Cancer är ett ämne som berör och som är intressant! Kan inte sluta läsa!



Är du en av prenumeranterna på bloggen? ( Den via bloglovin om du sett ikonen, för er som inte vet vad bloglovin är så har man bättre koll på när ens favoritbloggar uppdateras )

Nej men har den i mina egna favoriter så jag är inne varje dag!



Hur ofta besöker du bloggen?

Varje dag



Hur hittade du hit? Via google, någon annan blogg, någon vän som tipsade etc?

Hittade hit via Familjeliv,läste din tråd som du startade typ dagen efter ni fått reda på att det var cancer!



Vad tycker du om designen i nuläget? Vad skall förbättras om något måste förbättras?

Tycker att designen är fin, neutral och fin!



Är texterna lagom långa, inklusive bilder ibland osv?

Absolut, dina inlägg är ofta väldigt intressanta!

2010-01-14 @ 16:14:38
URL: http://blogg.aftonbladet.se/nilsmamma
Postat av: Helle

Du som läser är du kille/tjej och hur gammal är du?

Jag ær tjej och ær 26 år



Varför läser du min blogg? Vad fångade ditt intresse i bloggen?

Følger med på en annan blogg om ett cancersjukt barn och råkade se en kommnetar från dig och gick in før att kolla din blogg och fastnade av någon anledning så har anvændt 3 dagar på att læsa allt du skrivit från førsta inlægget och tills nu. Jag vet inte riktigt vad som fångade mitt interesse.



Är du en av prenumeranterna på bloggen? ( Den via bloglovin om du sett ikonen, för er som inte vet vad bloglovin är så har man bättre koll på när ens favoritbloggar uppdateras )

Nej jag ær inte prenumerant jag læser alla "mina" bloggares blogg varje dag ændå.



Hur ofta besöker du bloggen?

varje dag



Hur hittade du hit? Via google, någon annan blogg, någon vän som tipsade etc?

Du hade skrivit en kommentar på Moa Henrikssons blogg och henne har jag læst hos sen 2007



Vad tycker du om designen i nuläget? Vad skall förbättras om något måste förbättras?

Gillar designen, snygt och neutralt och behagligt att titta på medan man læser.



Är texterna lagom långa, inklusive bilder ibland osv?

Tycker inte længden av texten ær viktig men mera innehållet och jag gillar att du just balnder inlæggen med vardag och sjukdom så det inte bara ær sjuksom man læser om før nog vill man ju veta hur det ær med Lova men man vill ju också veta vad ni gør om dagarna och får erkænna att jag tagit åt mig tips och sånt vad gæller bla barnklæder, olika recept och sen lær man sig att uppskatta det man har nær man læser vad ni får gå genom, førut klagade man nær man hade barn som var førkylda, DET gør jag inte længre, vad ær en førkylning jæmført med med allt lova får gå genom. Det ær så orættvist att det ska drabba et litet barn, eller ja att det faktisk ska drabba någon alls.

2010-03-24 @ 09:11:05
URL: http://musenet.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0