VÅRGARDEROBEN VÄXER

Jag var och fyndade lite under natten på H&M.s outletsidan. Hittade ett par jeans och en skjorta. Jag använder knappt skjortor. Men vi får se hur den passar, jag tog en 36.a och brukar ha 36. Men ibland kan ärmarna vara så smala upptill att jag borde ta en 38.a. Byxorna lär jag få sy upp, så är det nästans alltid. Nå nu har jag byxor ett tag iallafall. Någonstans skall finnas en kass med gamla jeans också sen jag väntade Alvin, då förde jag undan en kasse till svärmor och på den vinden försvann de spårlöst. Bilderna blev lite små men lite ser ni förhoppningsvis iallafall av vad det är jag shoppade.




Kommentarer
Postat av: hanna

snyyyggt... vet hur d e med å va kort hehe å inte nog m d så har rumpan lagt på sig en del efter barnen så nu e d hård träning:P

2010-01-17 @ 10:59:23
URL: http://knasgravid.blogspot.com
Postat av: emilia

Hej! fina kläder! sköt om er! mvh emilia

2010-01-17 @ 19:21:27
URL: http://www.emilia1982.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0