FÖRSTÅR INTE

Jag är kanske gammal i förtid men jag förstår faktiskt inte vad tjejerna ser i en karl som super och knarkar så han blir och se ut som ett hjälplöst vrak, som lyckas bli så känd som han är och gå ned sig ännu mer.
Inte vidare härligt att nästans kunna gissa sig till att den här mannen kommer att ganska sannolikt dö i överdos av sprit, piller och knark. Jag snackar alltså om Pete Doherty.
Dessutom så verkar fruntimmren vilja ha honom inte bara för hans musikaliska kunskaper utan även de sexuella.
Vill tjejer ha bad boys? Den här karln tror jag inte en vanlig tjej " räddar " hur som helst bara.




Kommentarer
Postat av: ♥ Johannan ♥

Sv; Tack :D



Nej usch, jag må vara ung nog att tillhöra kategorin som faller för badboys som han. Men jag skulle inte låta honom komma i närheten av varken mig eller mina tjejkompisar!! Ugga, då hånglar jag nog upp en svettig gammal sko först!

2010-03-04 @ 23:22:05
URL: http://johannanmaria.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag backar instinktivt när jag stöter på macho karlar. Av någon anledning så har jag fått för mig att sådana här karlar är macho... Men nä knarkande missbrukande karlar är liksom inget för mig.



Jag föredrar om karln min är snäll och rolig. Det är viktigare för mig.

2010-03-05 @ 07:19:03
URL: http://lusth.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0