HÅRIGA MUFFAR

Har läst flera bloggar som alla förundras över Katrins åsikt om håriga fittor som hon uttrycker sig i sin blogg.
Att skilsmässorna beror på att kvinnan inte rakar sig.
Sen slog tanken mig, Aha det är därför Bingo Rimér ( Katrins läskige pojkvän ) lämnade sitt ex, hon rakade sig inte. Nej men skämt och sido, det här är något som inte är sant iallafall. Jag tror inte att ett äktenskap brakar endast för att en kvinna inte rakar sig down-under. Och att kvinnor med fitthåret kvar har sexlösa förhållanden också. Förövrigt har folk överdriven hårfobi idag. Finns folk som rakar armarna också.
För att läsa Katrins inlägg som hon kallar " Rekord i håriga fittor " kan ni klicka här.

Kommentarer
Postat av: Moa

Gud vad stark kärleken måste vara om man skiljer sig för att kvinnan inte rakar sig där nere :p

2010-03-05 @ 23:13:06
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Eva

hehe jag har upplevt det i min närhet..o jaa då undrar man om människan e ihop med mufflan eller individen.. kram

2010-03-14 @ 12:58:37
URL: http://sawannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0