VACKER SMÅFOLK

Jag har alltid gillat Småfolks kläder och har hittat en jättefin klänning som jag blev förälskad i. Lova skulle också älska denna. Dessutom passar hon jättebra i rött och vill alltid nästans ha en klänning. Så vad gör man då? Ja man köper den såklart. Lova har snart vuxit ur sina 2 gamla småfolksklänningar och dessutom kämpar hon på hela tiden med sin sjukdom varje dag så jag vill ge henne denna för att jag vet att hon kommer att bli superglad, hon har svårt med att pyssla och spela spel pga synen och kordinationen, och kan inte åka till badhuset just nu och har svårt allmänt att röra sig, så hon har så små nöjen, jag vill unna henne dom hon kan ha kvar.





Klänning av danska märket Småfolk.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Sjävklart ska hon få tjusiga klänningar!



de e ju färggranna å fina!! Må hon njuta i dom massor! :)))

2010-03-03 @ 23:44:16
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Linda m. 3

Åh, vad fin! Prinsessan Lova kommer att bli så tjusig så:)! Hon är väl värd all uppmuntran! Kram Linda

2010-03-05 @ 17:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0