VECKA 17

Idag är det veckobyte i graviditeten och jag går in i vecka 17 och nu är det 6 dagar kvar tills ultraljudet. Så får vi se om jag får gå om någon dag eller stannar kvar eller får skjuts framåt.
Först och främst hoppas vi att allt är bra och sedan är vi lite nyfikna på vem som gömmer sig därinne, och om man får sig en titt. Själv är jag ingen naturbegåvning på att känna vad jag väntar fast med Alvin hade jag faktiskt rätt.
Men denna gång har jag inte fått sug efter något speciellt ens så jag kan inte gå på det heller som sist då jag gillade salt och flottig mat mer än jag gjort med Lova för då fixade jag ej salt och ville mest ha surt.


Synd att inte Lova är med och får känna på mammas magen och lyssna på hjärtljuden hos MVC som sist och allt annat som hör till.




Kommentarer
Postat av: yvonne

Tänk redan vecka 17 det går snabbt:)

Lycka till med ultra

verkligen tråkigt att Lova inte är med



kram till dej i dessa spännande tider

2010-11-09 @ 11:32:56
Postat av: Fifi

Vilken fin mage du har!

2010-11-09 @ 11:43:10
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: malin

Du skriver så fint om din Lova. Det känns hur älskad hon var och vilken gullig tjej. Jag blir rörd av dina ord. Skall krama om mina egna barn lite extra idag. Tack för att du skriver och är öppen med ditt liv.

2010-11-09 @ 12:57:47
Postat av: Lilla jag

Åh så härlig mage<3

2010-11-09 @ 14:30:40
Postat av: Anonym

Hejsan,



Nu har jag hittat in på din blogg också :)

Roligt att kunna följa alla i deras graviditet!

Hoppas att du mår bra!

/Angeliqa (Förevigt - namnet på min bebis.se)

2010-11-09 @ 15:25:14
Postat av: Jannicka

Grattis till graviditeten :)

2010-11-09 @ 21:32:58
URL: http://jannickabergman.blogspot.com
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Fina magen! Och snart är du inne på halvtid :)

Spännande med UL också. Hoppas att ni får en liten "skjuts framåt", hihi.

Kramar

2010-11-09 @ 22:45:51
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Christin

Åh! Vilken fin mage du har!! <3 Tänker du göra fosterdiagnostik? För du har väl NF? Jag gjorde det med min minsta, då det visade att hon hade det. Men egentligen spelar det ju ingen roll, men man kke e mer förberedd då! Hoppas att du får en skjuts framåt på UL!! Lycka till o stora kramisar!!!

2010-11-10 @ 10:07:27
Postat av: Lotta

Ha inte läst din blogg på ett tag,hoppas allt gått bra för er trots saknaden efter Lova <3 grattar er till dett nya knytet i magen va kul,hoppas allt går bra,lycka till!

2010-11-16 @ 19:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0