DAGENS POST

Snabbare än väntat kom den, Alvins Remu Travalle, på posten som jag skrev om i måndags tror jag det var. Ja den kom faktiskt ända fram till dörren.
Jag gillar då säljarna är snabba och har god kontakt via mail med sina kunder så som denna har. Alvin blev så glad att han ville prova den medsamma med bara pyjamasen på. Storleksmässigt blir den bra, då kängor och handskar och andra plagg under fyller upp än en liten ynklig pyjamas.
Och dessutom var den snygg. Precis så som jag misstänkte, och ny som det stod i annonsen med lappar och allting kvar. Därmed var Alvins vinterkläder i sin ordning nästintill helt, bara en ordentlig mössa till då.
Och vissa dagar är redan så kalla att om det blåser på som det ofta gör på Åland så lär overallen kunna användas redan. Och andra sidan är det ju heller inte konstigt om det inte blir kallt när november snart kikar fram.





Kommentarer
Postat av: camilla

Superfina Alvin!

Nu är han rustad för vintern. Jättesnygg overall.

Ibland förvånas man över självklara saker som snabb leverans och bra kundkontakt.

Idag har vi lite snö på marken. Bor 1,5 mil väster om Kalmar. Så idag blev det stövlar för Tilda. Själv älskar jag stövlar (har många, men köper gärna fler :) så min stövelsäsong började för tre veckor sedan.

Kramar Camilla

2010-10-21 @ 10:15:34
Postat av: gertie

Overallen är jättefin. Ser ut som Alvin kan möta kyla och blåst i den. Varm och go. jag har också goda erfarenheter av att skriva efter grejor. Bara sitta vid datorn och skriva vad man vill ha och vips finns det vid dörren. Det kan inte bli enklare. Kramar

2010-10-21 @ 10:25:41
URL: http://kittyhansens.blogg.se/
Postat av: Hannas pappa

Han ser så...belåten ut mitt i sin stora sorg och saknad. Jättefin!

"Massmis med"

Niklas

2010-10-21 @ 10:58:45
URL: http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Malin

Åhh sötaste killen! Ser ut som det perfekta vinterplagget!

2010-10-21 @ 12:49:08
Postat av: RED

Han ser verkligen redo ut för vintern. Riktigt mysigt kort :) Här hemma kom första snön idag, så det är på gång, det märker man! Bra att vara förberedd :)



Kramar Alvins mamma Maggan

2010-10-21 @ 13:21:39
Postat av: Kia

Världens goaste lille kille,det kan du med all rätt basunera ut.Snygg overall också.Kram Kia

2010-10-21 @ 14:00:13
Postat av: Elin

Tittar in här då och då eftersom jag ser dig på Nicklas blogg. Har inte kommenterat innan, men måste få säga: en sån FIN kille <3.

2010-10-21 @ 14:27:23
Postat av: W - ung 3barnsmamma & Fotograf

Men guuud :( fasiken började gråta , kan inte sätta mig in för hur det känns men kan tänka mig hur det känns att förlora sitt barn. Beklagar så djupt vännen, ingen mamma borde råka ut för sådant :'( Usch vad hemskt, hur gammal blev hon? det är tur att du har en liten prins som ger dig styrka att klara av det här jobbiga. förstår helt att du inte bloggar om din 3:e graviditet ännu, men stort grattis till den! och stor stor kram till dig! vill du att jag inte publicerar din kommentar? med all respekt isf.



kramar!

2010-10-21 @ 14:40:34
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Vad fin han är!

2010-10-21 @ 22:21:13
Postat av: Veronica

Han är så fin Alvin,

och så lik Lova tycker jag ,särskilt munnen.

2010-10-22 @ 17:28:18
Postat av: Carina

Ojoj en sån snygging :) Blir nog skön i vinter den där halarn

2010-10-22 @ 21:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0