BILDER FRÅN SNITTET

Medan Lykke sover gott just nu så har jag passat på att själv ta det lugnt så jag tänkte lägga in några bilder från snittet. Dundermånga blev det ej, men några fick vi tagna som självklart är guldvärda för oss. Här nedan är några av dem som man kan visa i bloggen utan att orsaka större ramaskri. (Ler).



Klockan 7 på morgonen och den snygga outfiten påklädd och den sista bilden på magen. Duschad och i väntan på att bli iordninggjord med kanyler och dropp och kateter...



Det här är nog en riktigt flummig bild på mig, men Lykke var utplockad, antagligen därför jag ser helt nöjd ut.
Jag kände mig nog rätt förvirrad innan de snittat klart, även om jag inte verkade nervös utåt hade jag svårt att ta in frågor och svara på dem, blev mycket va, öh, va... och hon sa också att man såg på pulsmätaren hur den sjönk sedan då de kommit igång och allt var klart. Och det tog ju bara 4 minuter från första taget med skalpellen så var hon ute.



Hej världen, en helt färsk och ny Lykke har sett dagens ljus. Knorrande arg kom hon ut och fick apgar 10/10.



En stolt 3 barnspappa.




Och till sist var det min tur att få möta Lykke som gömt sig i min mage i 39 veckor, nästans 40.



Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis igen och härliga bilder! Jag har börjat längta till mitt snitt nu! :-)

2011-04-29 @ 13:34:10
URL: http://miss-misschief.blogspot.com
Postat av: Carina

Fina bilder :) Härligt! Hoppas ni har en trevliga Valborg och 1a maj nu!!

2011-04-29 @ 15:43:31
Postat av: Heidi

Jag fylls med värme och kan inte låta bli att le när jag ser dessa bilder :)

2011-04-29 @ 20:45:59
Postat av: Lisa

Jag tycker iallafall att de är riktigt lika alla tre... När jag såg första bilden på Lykke så påminde hon direkt om Lova!!! Givetvis vill man ju se ut som "sig själv" men att likna varandra betyder ändå mycket!!!



Ni är fina allihopa!!!!

2011-04-29 @ 21:20:28
URL: http://separationsangest.blogspot.com
Postat av: Milo

Vad fina bilder, men jag kallar mina "snitt" för förlossningar, absolut. :) Tycker jag du också ska göra det är ju ett sätt att föda på/och födas på. Hur som helst så är jag såå nervös för att föda mitt tredje barn i juli med planerat snitt (ändå har jag två bakom mig).

2011-04-29 @ 21:58:41
URL: http://miilo.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ååå så underbart me en liten tjej<3

Har inte vart inne på ett tag men nu har jag läst de jag missat;) Stort grattis till eran lilla tossa<3 Tycker absolut att dom är syskonlika alla era 3 små sötisar! Kram Jessica

2011-04-29 @ 23:34:36
Postat av: Freja

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-05-07 @ 17:19:25
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0