GÅRDAGEN & FULL FART

Alvin och jag var ute flera timmar igår, sedan mot eftermiddagen kom pappa hem från jobbet och "avlöste" mig som for iväg själv på ärenden. Hämtade hem Alvins nya skor, köpte hem mera blöjor och annat smått inför bebisen ankomst.
Vi apoteket också, där håller man sig också "up-to-date" med gamla bekanta.


Träffade en av Lovas gamla läkare från barn, hon frågade när det var dags för bebisen att komma, så jag sa att jag snittas nästa vecka och då sa hon, jaha, ja jag jobbar nog inte då, men det borde XXX göra, en annan läkare som Lova hade ibland. Så nu vet jag vem som sannolikt är med vid snittet också av barnläkarna. Det märks att man haft tät kontakt med folk på sjukhuset på så vis.
Hann också via KappAhl och fyndade lite smått åt den lille parveln. Så nu skall det tvättas lite bebiskläder.
Jag har också börjat fylla BB-väskan nu, för nu är det bara 5 dagar kvar, och om 4 dagar skall jag ju infinna mig på sjukhuset för provtagningar och inskrivning. Sedan på kvällen så läggs jag in. Är det sant att det är så nära nu, men ändå så svårt att begripa och greppa att snart, snart...




En riktig bebisboll när man sitter. Snart är den borta, eller tja, så gott som borta iallafall.
Ser väl mer ut som en ballong som luften släppits ut ur sedan.

Kommentarer
Postat av: 4-barnsmorsan från himmelohelvete

myyyyyys=) 6 veckor sen för mig och det känns som igår!!



Lycka till nu



kram<3

2011-04-16 @ 10:59:55
URL: http://www.himmelohelvete.com
Postat av: Hannas pappa

Insåg plötsligt att min gissning på babyns vikt inte kommer att stämma! Magen är FÖR stor för det!

Massmis med

Niklas

2011-04-16 @ 11:37:16
URL: http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Harrieth

Vilken härlig mage!

Förstår att det är något obekvämt för dig, men såååååå spännande!

Vem är det som finns där inne? Snart får vi veta.

Ha en riktigt skön helg!

Kramar till er alla!

2011-04-16 @ 20:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0