KALAS BILDER

Lite kalasbilder från Alvins 4 årskalas igår. Togs en hel hög med bilder och av nån anledning skulle det komma med halva ben och kroppsdelar av andra nyfikna med såklart vid presentöppningen. Tror aldrig det slår fel då vi håller barnkalas eller andra tillställningar.



Alvin bestämde sig för en enkel hallontårta till sist, valet stod mellan hallon och jordgubbar för honom.





Åhej, 4 ljus utblåsta.




Stoort paket, vad kan det vara?





ÅÅÅH, en Plasto timmerbil. Med kran och allt möjligt.





Mera paket, en egen ritbräda som önskats.





Och klippa lite i en rosett.

Ja det här var bara lite bilder av en hög. En nöjd 4 åring som strålade som en sol, var lycklig och glad trots att någon speciell saknades. Lova.

Kommentarer
Postat av: Roffe

Vicken god tårta du har bakat.finns något kvar.det bästa jag vet är Tårta.Vad stora paket Avin fick,då blev han glad väll.alla barn vill ha stora paket.små är tråkiga att få.Ha en bra dag.kram

2011-04-06 @ 10:13:55
URL: http://rolfsalomon.blogg.se/
Postat av: Niklas

Barnkalas är ju det roligaste som finns!

Undrar om Sara (Hannas lillasyster)hade blivit lika glad för en kranbil?!!!! Märkligt och fascinerande med vad som måste vara genetiskt betingade företeelser!

Massmis med denna onsdag,

Hannas pappa

2011-04-06 @ 12:15:51
URL: http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Kia

Lille söta Alvin,barn ska vara firade och lyckliga på sin födelsedag.Hoppas att dagen var så bra som det ser ut på dom fina bilderna.Kram Kia

2011-04-06 @ 13:57:03
Postat av: Anonym

Han verkade nöjd över sina paket såg de ut som på bilderna. Å när jag ser hallon tårtan så får de mej å längta till sommaren :). Ett försenat grattis till Alvin på 4 års dagen

2011-04-06 @ 14:11:01
URL: http://malins-dag.blogspot.com
Postat av: Carola

Åh vilka häärliga bilder och Alvin ser så lycklig ut.Vilken härlig tårta ni hade för jag antar den är slut.Försenade grattis till Alvin.

Kram på er alla.

2011-04-06 @ 19:28:00
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: camilla

Så fin tårta o nöjd Alvin. Förstår att ni saknade Lova extra mycket. kram Camilla

2011-04-06 @ 21:17:59
Postat av: Husliga Hustrun

Hej på dig!



Jag smajlade upp när jag såg tårtan och ALVIN. O bilden i tidningen fick mig upp i lyckorus. Vad han är fin! Strålar!!!



Har inte hunnit in på nå bloggar på en tid nu igen. Mycket jobb och försöker måna o mig själv så gott man nu hinner.

God fortsättning.

Och. Jag ställer gärna upp o sjunger för er ofödda sen när ni ställer till med dop. Ni är en fin familj och ni finns i ens hjärta.



Kram Pia. Raggartofsen/blöjanretaren/byggställsklättrarkompisen, Pia ;)

2011-04-06 @ 23:18:19
URL: http://husligahustrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0