LYKKE TRÄNAR PÅ

Lykke tränar på för fullt för att bli bra från sin torticollis och det går framåt. Hon kan lättare titta åt andra hållet med nu. Idag var fysioterapeuten till oss och igår var jag via barnpolikliniken och visade upp henne och nästa gång skall hon dit på kontroll vid 6 månader. Idag har vi hämtat ett "gym" också som skall hjälpa Lykke att bli ännu stadigare i nacken då hon ligger på mage, jag återkommer till det då jag vet att en del läsare har egna torticollisbarn.




Hon är bättre på att se rakt in i kameran nu, förut ville hon gärna luta huvudet på de flesta av fotona man tog.

Kommentarer
Postat av: 4-barnsmorsan från himmelohelvete

Gudars så söt hon är, och vilken otroligt fin klänning! Vart har du hittat den?



KRAMAR

2011-08-25 @ 18:04:27
URL: http://www.himmelohelvete.com
Postat av: ramona

tusans så fina kläder dina barn har... vart ju tvungen att gå in på den där sidan du hade beställt från och klicka hem några plagg :)))

2011-08-25 @ 21:21:31
URL: http://nordbergromlin.blogspot.com
Postat av: GretaG

Så söt hon är, det är helt otroligt. Och jag håller med föregående talare, dina barn har jättefina kläder :-)

2011-08-25 @ 22:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0