PARK ANMÄLD

Lite sent är vi ute men jag skyller mig ensam, men Alvin är anmäld till parken, den han skulle gå i då när Lova blev sjuk, och som han sedanmera vägrade att göra, av förståeliga skäl som jag också berättat om. Nu just är parken fullsatt men parkledaren sa att det skall bli lediga platser under hösten då några barn väntar på dagisplats. Så Alvin har reservplats där. Jag hoppas att han kan börja ganska snart i höst ändå, det skulle göra honom gott att få lite nya kompisar samt att få vara ute i ur och skur. Lova älskade ju parken otroligt mycket. Själv säger Alvin ibland, jag vill inte gå i parken, sedan säger han att han vill gå, gärna direkt idag, genast. Sist och slutligen bara han får sin plats tror jag det kommer att bli helt jättebra, precis som det blev med Lova.





Kommentarer
Postat av: Moa

det blir säkert bra för alvin på parken :)

2011-08-04 @ 20:09:33
URL: http://dayviews.com/legobit/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0