"TRÄNA NACKEN GYM"

Här kan ni se Lykkes gym som skall hjälpa henne då hon tränar sin nacke för torticollisen. Den bågformade korven hjälper henne att stötta upp bröstkorgen en aningens och då orkar hon också lyfta huvudet bättre när hon ännu är svag i ena sidan av nackmuskeln. Lykkes torticollis är den vanligatse formen av just torticollis och heter egentligen Congenital Torticollis. Och den här sidan är superbra om du själv misstänker att ditt barn kanske har samma sak.
(HÄR).

Gymet är av märket Tiny Love.




Å hej, titta vad jag är duktig som kommer upp nu med nacken min, här skall tränas.




Och en "spegel" har jag också fått...


Japp kolla morsan har lämnat sin handväska bakom mig, full med pääängar.

Kommentarer
Postat av: Bezzie's och Magou's matte

Hennes frisyr är absolut underbar!!!!!!!!!!!!!

2011-08-26 @ 13:42:29
URL: http://kathleensuppdateringar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0