H&M VÅRNYTT

Idag kom vårens H&M katalog. Passligt och bra med tanke på att jag plockat bort så gott som allt i storlek 68 från Lykkes garderob. Lilla damen drar alltså 74 i det mesta men 80 funkar om det är en klänning tex. Lite av det jag beställde ser ni nedan. En härlig "onepiece" med rosor. Bodys som man kan ha under den nu när det är lite kallare till exempel.
En klänning. Det fanns också två tröjor med i beställningen. Nu börjar garderoben växa till sig lite igen och det finns lite mer ombyten. Dessutom utnyttjade jag en rabattkod som jag hittade efter lite googlande igen. Inte dåligt med dessa koder.


Alvin själv står ganska stilla just nu i växtspurten så han behöver inte nytt i samma utsträckning. Och någon tröja har han kunnat ta efter Lova som varit ganska unisex.




Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Jag har också beställt bodysarna. :-)

2011-12-29 @ 20:54:46
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Det var snyggt med kläder till barnen :)

2011-12-30 @ 00:17:19
URL: http://alandsdovflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0